Gebruikersvoorwaarden
Over InMijnBus
De dienstverlening van InMijnBus
Op InMijnBus.nl geeft u eenvoudig aan of u het wekelijkse folderpakket van Spotta wilt ontvangen. InMijnBus biedt ook de mogelijkheid om de bezorging tijdelijk te onderbreken, bijvoorbeeld bij vakantie. Desgewenst kan ook zelf een folderpakket worden samengesteld. Via InMijnBus van Spotta is alles in één keer geregeld.
In het wekelijkse folderpakket van Spotta vindt u folders van onder andere supermarkten, drogisterijen en bouwmarkten.
Over InMijnBus
Via InMijnBus.nl kunt u zich aanmelden voor het wekelijkse folderpakket van Spotta, uw folderpakket zelf personaliseren of tijdelijk aan en uit zetten.
InMijnBus van Spotta is eenvoudig en geldt voor huishoudens. Alleen uw postcode en huisnummer zijn voldoende Via InMijnBus kunt u:
- valideren of aangeven dat u het wekelijkse folderpakket van Spotta wil blijven ontvangen op uw adres en daar geen verandering in wenst;
- tijdelijk het folderpakket aan of uit zetten;
- het folderpakket personaliseren;
Kiest u voor personaliseren van uw folderpakket, dan verwijzen we u naar onze dienst Folderkiezer; in dat geval gelden de voorwaarden [en privacy statement] van Folderkiezer.
Zo werkt het
Stap 1: Ga naar InMijnBus en vul uw postcode en huisnummer in
Stap 2: Maak uw keuze JA, NEE of stel uw eigen folderpakket samen
Stap 3: Het folderpakket desgewenst tijdelijk op JA of NEE zetten
Om misbruik te voorkomen hebben we diverse onzichtbare beveiligingen ingebouwd. Zo kan vanaf hetzelfde internet adres maar voor één huisadres JA of NEE worden aangegeven tenzij we een verificatiecode naar een 06-nummer mogen sturen. Datzelfde 06-nummer kan dan gedurende een bepaalde periode alleen voor dat huishouden een voorkeur aanpassen. Maar ook als een huisadres te vaak of te snel na een vorige wijziging wordt aangepast vragen we om een verificatie via een 06-nummer. Deze extra drempels voegen we alleen toe bij mogelijk verdachte situaties.
Overeenkomst:
Zodra InMijnBus voor uw gemeente en/of postcode gebied geldt, wordt op basis van de InMijnBus gevalideerde of aangegeven voorkeur voor uw adres het Spotta folderpakket wekelijks bezorgd. U wordt voorafgaand aan de werking van InMijnBus op uw adres eerst meermaals geïnformeerd over de uitrol van InMijnBus in het postcode gebied waarin u woont. Daarmee is er alle tijd om uw voorkeur via InMijnBus kenbaar te maken. Ontvangt u nu al wekelijks het folderpakket en wenst u daarin geen wijziging, kortom u doet actief niets na de informatie van Spotta over de introductie van InMijnBus in uw postcode gebied, dan kan Spotta het folderpakket op uw adres blijven bezorgen zoals eerder bekend. Daarmee of met de validatie of registratie van uw voorkeur in InMijnBus, geeft u aan het folderpakket van Spotta te willen (blijven) ontvangen op uw adres. Op die overeenkomst zijn deze gebruiksvoorwaarden van toepassing.
U zit nergens aan vast
Geen wekelijks Spotta folderpakket (meer) op uw adres? Opzeggen en de overeenkomst met Spotta beëindigen kan op ieder moment en is eenvoudig zelf te regelen via InMijnBus.
Lukt dit niet? U kunt ook een bericht te sturen naar support@inmijnbus.nl
Is uw folderpakket niet bezorgd?
Heeft u uw Spotta folderpakket niet ontvangen? Of heeft u een vraag aan ons? We helpen u graag. Neem contact met ons op via onze contactgegevens:
- Mail ons: support@inmijnbus.nl
- Bel ons: 088-8424398 (maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur)
- Bekijk de FAQ's
Uw privacy beschermd
Spotta kent u niet en weet niet wie u bent. Dat doen we om privacy redenen. We registreren alleen een adres en of het huishouden (tijdelijk) wel of niet het folderpakket van Spotta wil ontvangen. Daarmee worden geen gegevens over personen verwerkt.
Over Spotta
Spotta is een handelsnaam van Netwerk VSP B.V. We zijn gevestigd in Utrecht (Rutherfordweg 102) en zijn ingeschreven in het handelsregister bij de Kamer van Koophandel onder nummer 30051041 en ons BTW nummer is 005837790B01.
Waarom InMijnBus
Met InMijnBus introduceert Spotta een gebruiksvriendelijke manier om met één klik het folderpakket van Spotta wel of niet te ontvangen. Tijdelijk niet ontvangen, bijvoorbeeld tijdens vakanties is via InMijnBus mogelijk. Tijdelijk wel ontvangen, bijvoorbeeld voorafgaand aan feestdagen, is via InMijnBus mogelijk.
Daarmee biedt Spotta een effectieve en gebruiksvriendelijke manier voor huishoudens om milieubewust te kiezen. Door het gemakkelijker te maken voor huishoudens om (tijdelijk) de wens het folderpakket van Spotta wel of niet te ontvangen, neemt de hoeveelheid ongelezen drukwerk af. En door iedere week te weten voor hoeveel huishoudens reclamefolders gedrukt moeten worden kan veel preciezer de drukoplage worden bepaald. Dat helpt om ongelezen folders en verspilling van grondstoffen en energie te voorkomen.
Veel huishoudens lezen folders om geld te besparen en een aanzienlijk deel van huishoudens is afhankelijk van reclamefolders om financieel rond te komen. Huishoudens zijn met InMijnBus zelf “in control” en kiezen zelf om het folderpakket van Spotta (tijdelijk) wel of niet te ontvangen. InMijnBus zorgt ervoor dat huishoudens die iedere week reclamefolders nodig hebben ze blijven ontvangen.
Privacy
Bewoners van een adres blijven voor InMijnBus onbekend. Dat doen we om privacy redenen. We registreren alleen uw adres en of uw huishouden het folderpakket van Spotta wil ontvangen. Dat is noodzakelijk om uitvoering te kunnen geven aan uw wens om het folderpakket van Spotta te ontvangen. Zie voor meer informatie onze privacyverklaring of check de veelgestelde vragen op InMijnBus.
Overig
Deze gebruiksvoorwaarden kunnen van tijd tot tijd worden gewijzigd. De meest recente versie van deze gebruiksvoorwaarden geldt. Eventuele wijzigingen van deze gebruiksvoorwaarden worden door Spotta bekend gemaakt via InMijnBus.
Wenst u naar aanleiding van een wijziging de overeenkomst met Spotta op te zeggen? Opzeggen blijft steeds op ieder moment mogelijk.
1 september 2023