Snel & makkelijk geregeld
InMijnBus biedt jou de mogelijkheid om te kiezen voor het ontvangen van een Expert folder in het folderpakket dat speciaal voor jouw buurt is samengesteld of een persoonlijk samengesteld folderpakket. Wil je geen folderpakket ontvangen? Geen probleem, deze keuze is er ook.
Vul hiernaast je postcode en huisnummer in en selecteer jouw keuze!
Ontdek de voordelen
.jpg)
Waarom een Expert folder?
Blijf op de hoogte van de nieuwste trends én profiteer van aanbiedingen.
Met de expert folder ontdek je de nieuwste producten en technologieën die je leven makkelijker maken, terwijl je kan profiteren van speciale acties en kortingen.

Waarvoor is de brievenbussticker nog nodig?
Het folderpakket van jouw keuze met daarin de Expert folder bezorgt Spotta op basis van je voorkeur op InMijnBus. Brievenbusstickers blijven nodig voor huis-aan-huiskranten en losse reclamefolders van Expert die mogelijk in jouw buurt door een andere verspreider worden bezorgd.
Jouw persoonsgegevens
Voor het ontvangen van het folderpakket speciaal voor jouw buurt met daarin onder andere de Expert folder, onthouden we alleen je adres en JA-voorkeur. Hiervoor vragen we niet om je naam en/of andere gegevens. Voor het ontvangen van het persoonlijk samengesteld folderpakket met daarin regelmatig de Expert folder maak je een account aan.
Ga voor meer informatie naar de veelgestelde vragen hieronder
Tijdelijk WEL of GEEN folders?
Geef gemakkelijk op InMijnBus aan welke weken je jouw folderpakket niet of juist wel wilt ontvangen. Bijvoorbeeld geen folders tijdens je vakantie of juist wel folders tijdens de feestdagen.


Ga je (binnenkort) verhuizen?
Gefeliciteerd met je nieuwe woning!
Vul hierboven je nieuwe postcode en huisnummer in en controleer wat er voor jouw nieuwe adres staat ingesteld. Pas het binnen één minuut aan als dat nodig is. Ontvang je nu het zelf samengestelde folderpakket? Klik dan hier en geef je adreswijziging door.
Duurzaamheid


Onze bezorgers
Veelgestelde vragen
Wij betreuren het dat u het wekelijkse folderpakket van Spotta niet ontvangen heeft. Klik hier om uw melding door te geven.
De uitgevers verenigd in de NNP hebben aangegeven vooralsnog geen voorstander te zijn van dit initiatief. Wij respecteren hun zienswijze.
Ja dat kan. Maar voor de bezorging kijken wij niet meer naar de brievenbusstickers maar naar de individuele keuzes van huishoudens op InMijnBus. Ieder huishouden ontvangt vervolgens met een geadresseerd bezorgmodel wekelijks het folderpakket naar keuze in de brievenbus.
Het huidige systeem (Code VOR) blijft gehandhaafd. InMijnBus is additioneel omdat Spotta en zijn adverteerders een impuls willen geven aan verbeterde effectiviteit en duurzaamheid.
Nee dat kan niet. Alleen huishoudens kunnen hun eigen keuze aanpassen.
Dat kan. Het staat iedereen vrij om huishoudens te stimuleren om op InMijnBus hun keuze voor het wel of niet ontvangen van een folderpakket van Spotta door te geven.
Ja, Spotta zal op verzoek deze geaggregeerde gegevens verstrekken op woonplaatsniveau.
Via InMijnBus geven huishoudens het folderpakket aan dat zij willen ontvangen. Deze keuze registreren we voor hun adres. Met een JA aanvaarden huishoudens het aanbod van Spotta en is er sprake van een overeenkomst. Om uitvoering te geven aan de overeenkomst, is het noodzakelijk om op een adres de aangegeven keuze te registeren en te verwerken. Spotta heeft dus een rechtmatige grondslag om het adres en de keuze van huishoudens te registreren in InMijnBus zoals vereist door de AVG.
Voor het zelf samenstellen van jouw persoonlijke folderpakket is het nodig om een account aan te maken, omdat je dan zelf wijzigingen kunt doorvoeren in jouw zelf samengestelde folderpakket. Bijvoorbeeld bij een nieuw aanbod. Voor het folderpakket dat voor jouw buurt wordt samengesteld is de registratie van een JA voorkeur op jouw adres voldoende.
Spotta voldoet aan alle verzoeken om voorkeurgegevens te verwijderen. Een consument kan dit doen door contact op te nemen met onze klantenservice, via de e-mail: support@inmijnbus.nl of telefonisch: 088-8424398.
Een email sturen naar support@inmijnbus.nl of bellen naar 088-8424398. Wij proberen deze mensen zo goed mogelijk te helpen en gaan de rest van de wijk dan ook controleren.
Ja, dat kan via 088-8424398 op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.
Voor het wel of niet ontvangen van een folderpakket van Spotta is een JA of NEE op InMijnBus.nl voldoende. Onze bezorgers bezorgen op basis van de JA’s op InMijnBus. De bekende brievenbussticker blijft nodig voor losse reclamefolders en huis-aan-huiskranten.
Dat is op InMijnBus.nl te zien na invoer van je postcode en huisnummer.
InMijnBus heeft tussen september 2023 en juni 2024 alle huishoudens die in Nederland reclamefolders ontvangen geïnventariseerd en uitvoerig geïnformeerd over InMijnBus. Hierin hebben we laten weten dat zij het 'standaard folderpakket van Spotta' blijven ontvangen en dat hun voorkeur op JA is gezet op InMijnBus. De voorkeur NEE wordt alleen op InMijnBus opgenomen als een huishouden dat zelf heeft aangegeven.
Wij betreuren het dat je een folderpakket van Spotta niet hebt ontvangen. Klik hier om jouw melding door te geven.
InMijnBus is gemakkelijker dan het plakken van een sticker, je hebt daarom geen account nodig en je zet jouw brievenbus binnen 1 minuut op JA of NEE. Om misbruik te voorkomen hebben we diverse onzichtbare beveiligingen ingebouwd. Als een huisadres te vaak of te snel na een vorige wijziging wordt aangepast kan een verificatie via een 06-nummer worden gevraagd of moet er contact worden opgenomen met het support centrum. Deze extra drempels voegen we alleen toe bij mogelijk verdachte situaties. We voorkomen daarmee dat iemand een hele straat op JA of NEE kan zetten voor het 'standaard folderpakket van Spotta'.
Op InMijnBus onthouden we alleen jouw keuze: JA of NEE. Je hoeft geen reden aan te geven waarom je JA of NEE zegt. Onze bezorgers krijgen wekelijks een steeds wisselende lijst met alleen de JA adressen waar ze een folderpakket in de brievenbus moeten doen. Dat is de meest minimale informatie die nodig is om onze dienstverlening uit te voeren. Onze bezorgers weten dus niet, net als met brievenbusstickers, waarom een adres op JA of NEE is gezet en of dat voor altijd of tijdelijk is gedaan.
Ja, dat kan. Dit kan alleen telefonisch via 088-8424398 op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.
Consumenten gebruiken reclamefolders voor hun wekelijkse boodschappen. Een op de vijf huishoudens heeft de aanbiedingen zelfs nodig om rond te komen. De wekelijkse reclamefolders blijven dus onverminderd in een behoefte voorzien. Daarnaast hebben ondernemers de reclamefolder nodig om (nieuwe) klanten voor hun dienst, winkel of restaurant te interesseren.
Bewoners van een adres blijven voor InMijnBus onbekend. Dat doen we om privacy redenen. We registreren op InMijnBus.nl alleen jouw adres en welk folderpakket van Spotta jouw huishouden wil ontvangen. Dat is noodzakelijk om uitvoering te kunnen geven aan jouw wens om een folderpakket van Spotta te ontvangen.
Via InMijnBus geef je aan of jouw huishouden een folderpakket van Spotta wil ontvangen. Dat registreren we voor jouw adres. Daarmee maak je duidelijk het aanbod van Spotta te aanvaarden en is er sprake van een overeenkomst. Om uitvoering te kunnen geven aan deze overeenkomst - een folderpakket van Spotta ontvangen – is het noodzakelijk om op een adres de door jouw aangegeven wens te registreren en te verwerken. Spotta heeft dus een rechtmatige grondslag om het adres en jouw wens te registreren in InMijnBus zoals is vereist door de AVG. Heb je vragen hierover, neem dan contact op via privacy@spotta.nl.
De gebruikersvoorwaarden die gelden als je via InMijnBus jouw keuze doorgeeft voor het wel of niet ontvangen van het 'standaard folderpakket van Spotta' kun je hier lezen.
InMijnBus verwerkt alleen een adres en of jouw huishouden een folderpakket van Spotta wil ontvangen. InMijnBus verwerkt nooit namen en weet dus niet wie je bent.
In dit pakket vind je folders, flyers en magazines van onder andere supermarkten, drogisterijen en bouwmarkten.
Spotta is de nationale bezorger van meer dan 50% van het drukwerk dat in Nederland via de brievenbus wordt bezorgd. Spotta bezorgt huis-aan-huiskranten, het folderpakket samengesteld voor buurten, het zelf samengestelde folderpakket, losse brievenbusreclame en ze zorgen voor folderdisplays in winkelgebieden. Meer weten over Spotta? Ga naar spotta.nl.
Spotta voldoet aan alle verzoeken om voorkeurgegevens te laten verwijderen. Je kunt dit doen door contact op te nemen met onze klantenservice, via de e-mail: support@inmijnbus.nl of telefonisch: 088-8424398. We staan je graag te woord van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur.
Na de keuze op InMijnBus.nl voor een zelf samengesteld folderpakket kom je terecht op de website Folderkiezer.nl waar je de keuze kunt maken welke folders je wilt ontvangen. Onderdeel van dat proces is het aanmaken van een account met naast je adres ook je naam en een e-mailadres. We willen je kunnen informeren over wijzigingen in het keuzeaanbod. Dus op InMijnBus.nl registreren we alleen je adres en je voorkeur voor een zelf samengesteld folderpakket en op Folderkiezer.nl je account met je adres, naam, e-mailadres en gekozen folders. Heb je vragen hierover, neem dan contact op via privacy@spotta.nl.